قیمت پنجره دوجداره بزرگ مدرن مخصوص ویلا
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
قیمت پنجره دوجداره بزرگ مدرن مخصوص ویلا
دو شنبه 24 مرداد 1401 ساعت 10:5 | بازدید : 154 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

قیمت پنجره دوجداره بزرگ مدرن مخصوص ویلا

هزینه پنجره دوجداره بزرگ

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

اندازه پنجره خانه ویلایی

پنجره بزرگ ویلایی
پنجره بزرگ دوجداره، پنجره هایی هستند که بر خلاف پنجره های قدیمی که تک جداره بودند، از دو لایه شیشه ساخته می شوند و فضای بین این دو لایه را از گازهای استاندارد که مجوز استفاده دارند، پر می شود. امروزه شرکت های زیادی همانند ویستا بست، وین تک و غیره اقدام به تولید پروفیل پنجره های دو جداره در انواع مدل و طرح کرده اند . از پر کاربرد ترین پنجره های دوجداره، برای خانه های ویلایی به جهت حفظ دمای داخل می باشد که در هوای سرد زمستانی موجب گرم نگه داشتن خانه و جلوگیری کردن از هدر رفت گرما می شود.

و با توجه به ابعاد بزرگ بودن پنجره و استاندارد بودن ابعاد تولید و درخواست پنجره بزرگ ویلایی برای پنجره خود این امکان وجود دارد و همچنین در فصل گرما، هوای داخل را که با استفاده از کولر و سایر خنک کننده ها خنک نگه داشته می شود، محافظ می نماید. استفاده از پنجره بزرگ دوجداره تنها برای خانه های ویلایی کاربرد ندارد، بلکه شما در آپارتمان ها، فروشگاه ها، بیمارستان ها، هتل ها، سازمان ها و اداره ها می توانید نمونه های آن را داشته باشید.

پنجره ویلایی دوجداره کشویی
پنجره های کشویی مدلی از پنجره های دوجداره است که در گذشته این مدل بر روی پنجره های تک جداره نیز اجرا میشد، اما امروزه این مدل از طرف شرکت های تولید کننده پنجره دوجداره نیز اجرایی شده است. مدل کشویی برای پنجره های دوجداره هم بعنوان پنجره کوچک و بزرگ و هم بعنوان یک درب نیز قابل پیاده سازی است. برای خانه ها و یا اداره ها و سایر موارد استفاده از پنجره دوجداره ویلایی کشویی بسیار پرکاربرد می باشد چون علاوه بر زیبایی که برای دکوراسیون ها ایجاد می کند از فضاها به شکل بهینه استفاده می شود. برای بخش حمام و سرویس بهداشتی و یا درب بالکن ها نیز از این مدل پنجره دوجداره نیز زیاد استفاده می شود.

نمای پنجره ویلایی
همانطور که گفته شد و شاید از قبل هم خودتان مطلع بودید بیشتر نمای پنجره ویلایی در حال حاضر بسیار مورد اهمیت در زیبایی ویلا می باشند، که پروفیل ساخت آنها نیز متفاوت است بسته به رنگ نمای ساختمان شما می توانید آن را سفارش دهید . پروفیل همان چهارچوب و قاب پنجره می باشد که می تواند از نوع چوب، آلومینیومو یو پی وی سی باشد. اما امروزه بیشترین پروفیل که برای ساخت پنجره های دوجداره در رنگ های بسیار متنوع به صورت لمینت استفاده میگردد در مورد شیشه هم این مورد تنوع رنگی وجود دارد.

 

 


برچسب‌ها: ارزانترین قیمت پنجره دوجداره , پنجره دو جداره UPVC , پنجره دوجداره ارسی , پنجره دوجداره ارومیه , پنجره دوجداره اصفهان , پنجره دوجداره بزرگ , پنجره دوجداره بندرعباس , پنجره دوجداره تبریز , پنجره دوجداره تهران , پنجره دوجداره جهرم , پنجره دوجداره خراسان رضوی , پنجره دوجداره خرم آباد , پنجره دوجداره خم , پنجره دوجداره خمام , پنجره دوجداره در تبریز , پنجره دوجداره در شیراز , پنجره دوجداره در مشهد , پنجره دوجداره رشت , پنجره دوجداره زابل , پنجره دوجداره زرند , پنجره دوجداره زنجان , پنجره دوجداره سمنان , پنجره دوجداره سنندج , پنجره دوجداره شاهرود , پنجره دوجداره شاهین شهر , پنجره دوجداره شرکتی , پنجره دوجداره صومعه سرا , پنجره دوجداره قائمشهر , پنجره دوجداره قدی , پنجره دوجداره کرج , پنجره دوجداره کرمان , پنجره دوجداره گرگان , پنجره دوجداره گیلان , پنجره دوجداره لامرد , پنجره دوجداره لنگرود , درب و پنجره دو جداره , مدل پنجره دوجداره جدید ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 108
:: بازدید سال : 246
:: بازدید کلی : 246